De vierde wedstrijd van seizoen 2025-2026 zit er al weer op, dit was alweer de laatste wedstrijd voor de clubkampioenschappen! Het was weer een prachtige dag waarin er fantastisch werd gereden.
Dit keer gingen de eerste prijzen mee naar huis met Karlijn Gielens, Juliette Stohr en Charlotte Garnitsch. Van harte gefeliciteerd dames, het was dik verdiend!
Dank aan alle deelnemers voor jullie enthousiasme, inzet en sportiviteit. Dankzij jullie was het opnieuw een wedstrijd om trots op te zijn. En natuurlijk een groot dankjewel aan alle helpers achter de schermen — zonder jullie was deze mooie dag niet mogelijk geweest!
Wij kijken nu al uit naar de volgende wedstrijd, welke zal bepalen wie onze groepskampioenen worden die vervolgens mogen strijden voor de clubkampioenstitel! Het beloofd weer een spannend seizoen te worden, er kan nog veel gebeuren. Maar vooral: op naar een onwijs gezellige afsluiting van dit seizoen!